Michał Lis

Multiinstrumentalista, kompozytor oraz wokalista. Członek zespołu The Natural Born Chillers (wokal, gitara, instrumenty klawiszowe) oraz Jungle Gigolos (wokal, gitara, syntezatory, bas).
Jest również  autorem muzyki do spektakli teatralnych takich jak: "Samotność pól bawełnianych", "Łysek z pokładu Idy", "Hamlet" oraz "12 gniewnych ludzi" - wszystkie w reżyserii Radosława Rychcika. Jego twórczość została doceniona na licznych festiwalach muzycznych i teatralnych zarówno w Polsce jak i na świecie.


Nie zostałbym muzykiem gdyby nie …

korzenie.


Gdybym nie robił tego co aktualnie robię byłbym …
bezrobotny.

Największy wpływ wywarło na mnie …
mnóstwo ludzi, zdarzeń, rzeczy...

Pierwsze pieniądze zarobiłem …
pracując w second hand.

Inspiruje mnie …
poranek.

Pierwszy koncert na którym byłem …
Ponoć Iron Maiden w brzuchu mamy, ale nie przypominam sobie.

Największe znaczenie ma dla mnie …

Peace & Harmony.

Wydałbym ostatnie pieniądze na …
Zapewne na instrument.

Mój pierwszy instrument …
Fender Strat.

Moja dewiza życiowa to …
„Hardcore will never die but you will ...”

Płyta, którą kupiłem ostatnio …
The Morning Benders, która jest jedną z wielu.

Nie wyobrażam sobie dnia bez …
relaksu.

Musze przyznać, że …
jest nieźle.

Mój muzyczny ideał to …
Locofeller

Recepta na sukces ...
auto-tune for vocal studio

Film wszechczasów …
Wiele ale na pewno There Will be Blood oraz wszystko Allena, Felliniego, Coenów...

Książki, które ostatnio kupiłem …
Niewidzialne Potwory Chuck'a Palahniuk'a.


Najchętniej podróżuję…

w samochodzie.

Najlepiej wypoczywam…
na plaży.

Najważniejszy zespół w historii muzyki …
wiele ich.


Muzyka, której nie znoszę …

Viva itp.

Nie rozstaje się z …
papierosem.

W telewizji słucham …
Nie słucham telewizji.

Wymarzone miejsce na wakacje …
Rancho De La Luna.

Największy błąd …

Nie przypominam sobie.

Najgorsza moja cecha …

lenistwo.

Najlepsza moja cecha …

Nie cecha, a stan – motywacja.


Bałbym się …
nudy.

Przyszłość muzyki to …
od zawsze drums & guitars.

Zawsze myślę …
o Locofeller.
Zapraszam na:
www.myspace.com/thenaturalbornchillersosterdam
  • Michał Lis
  • Krzysztof Szajda
  • czwartek, 24 maja 2012