Ania Rusowicz

Ania Rusowicz śpiewanie ma w genach. Jej rodzice byli członkami słynnego zespołu Niebiesko-Czarni. Niegdyś współtworzyła zespół Dezire, z którym wydała płytę pt."Pięć Smaków". Wystąpiła gościnnie na płycie "Nudny Świat" zespołu Czarno-Czarni w utworze "Nienawidzę Cię". Obecnie pracuje nad płytą, która ma się ukazać w październiku.

Nie zostałabym artystką gdyby nie …

geny
 

Gdybym nie robiła tego co aktualnie robię byłabym …
Ciężko powiedzieć, ale pewnie dążyłabym do tego co robię. Wynik byłby ten sam. To się nazywa przeznaczenie.
 

Największy wpływ wywarło na mnie …
z pewnością śmierć mamy we wczesnym dzieciństwie
 

Pierwsze pieniądze zarobiłam …
zbierając owoce z ogródka cioci, myjąc samochód wujka
 

Inspiruje mnie …
muzyka, koncerty, ludzie, wiedza której jeszcze nie zgłębiłam
 

Pierwszy koncert na którym byłam …
koncert moich rodziców
 

Największe znaczenie ma dla mnie …
zdrowie, samorealizacja oraz rodzina

 

Wydałabym ostatnie pieniądze na …
wszystko jedno
 

Mój pierwszy instrument …
pianino
 

Moja dewiza życiowa to …
nie żałować niczego …
 

Płyta, którą kupiłam ostatnio …
Tame Impala
 

Nie wyobrażam sobie dnia bez …

przytulenia się do mojego psiaka

Musze przyznać, że …

jestem bałaganiarą


Mój muzyczny ideał to …

Mam ich wiele a każdy proponuje coś innego.
Ważną rzeczą jest posiadanie autorytetów. One sprawiają, że stajemy się lepsi. Ale istotne jest by nie zatracać siebie i nie być odtwórca.


Recepta na sukces …
na sukces muzyczny ? - prawda

Film wszechczasów …
Nie bardzo się interesuje filmem. Podobają mi się filmy Almodovara oraz komedie z Luisem De Funes.

Książki, które ostatnio kupiłam …
Jean Baudrillard - „O uwiedzeniu”

Najchętniej podróżuję …
Podoba mi się Francja, Chorwacja teraz udaje się do Barcelony na parę dni.

Najlepiej wypoczywam …
na działce

Najważniejszy zespół w historii muzyki …
The Doors

Muzyka, której nie znoszę …
plastik

Nie rozstaje się z …
nie przywiązuje się do rzeczy, często zapominam telefonu, mogłabym żyć bez telewizora, internetu ...

W telewizji słucham …
stacji muzycznych, ale nie polskich.

Wymarzone miejsce na wakacje …
Chorwacja

Największy błąd …
A może raczej ulubiony błąd? Mój maż ;-) żartuje oczywiście

Najgorsza moja cecha …
Sęk w tym by nie mówić złe o swoich wadach a przekształcać je w zalety.

Najlepsza moja cecha …
Zawsze się można ze mną dogadać.



Bałabym się …

wojny

Przyszłość muzyki to …
Aż się boje to powiedzieć ale wydaje mi się w dalekiej przyszłości muzyka nie będzie nawet przypominać muzyki.

Zawsze myślę …   
Może nie zawsze ale staram się myśleć logicznie.

Zapraszam na:
http://www.myspace.com/ikamuzyka



  • Ania Rusowicz
  • Krzysztof Szajda
  • niedziela, 21 sierpnia 2011