Kamil Durski


Współzałożyciel, lider, gitarzysta oraz wokalista zespołu Living On Venus (wcześniej The Alchemics). Wraz z zespołem wydał przebojową EP'kę, a teraz próbuje swoich sił w swoim solowym projekcie Zowa Nelandia gdzie występuje pod pseudonimem Clark Kent.






Nie zostałbym muzykiem gdyby nie …

chęć podrywania dziewczyn z gitarą przy ognisku (działa)

Gdybym nie robił tego co aktualnie robię byłbym …
malarzem, kiedyś do tego wrócę

Największy wpływ wywarło na mnie …
Nie ma takiej rzeczy, która wywarła na mnie największy wpływ. Jest wiele które wektorowały mnie przez lata.

Pierwsze pieniądze zarobiłem …
w betoniarni, ciężka robota i zarobek nieciekawy.

Inspiruje mnie …
ludzie z pasją, dziedzina nie ma większego znaczenia

Pierwszy koncert na którym byłem …
Happysad i Hurt w "Mózgu" w Bydgoszczy - miałem z 14 lat, fajny koncert.

Największe znaczenie ma dla mnie …
szczerość

Wydałbym ostatnie pieniądze na …
na bilet na R.E.M

Mój pierwszy instrument … 
Stara rosyjska gitara, to kurestwo kaleczyło palce, nie brzmiało, ani nie stroiło :)

Moja dewiza życiowa to …
"oj tam oj tam"

Płyta, którą kupiłem ostatnio …
The Horrors - Skying

Nie wyobrażam sobie dnia bez …
kawy

Musze przyznać, że …
czuję się jakbym wpisywał się
w zeszycie szczerości w podstawówce :)

Mój muzyczny ideał to …
Thom Yorke rzecz jasna

Recepta na sukces …
Jakbym ją tylko znał...

Film wszechczasów …
"12 Angry Men"

Książki, które ostatnio kupiłem …
"Opętani" Chuck'a Palahniuk'a - w zasadzie to ją pożyczyłem

Najchętniej podróżuję …
Moim trzydziestoletnim rowerem.

Najlepiej wypoczywam …
na scenie.

Najważniejszy zespół w historii muzyki …
The Beatles, bez nich nie było by tego wszystkiego.

Muzyka, której nie znoszę …
house, nienawidzę house'u

Nie rozstaje się z …
portfelem... no chyba, że mnie okradną.

W telewizji słucham … 
Nie oglądam telewizji.

Wymarzone miejsce na wakacje …
Nowy Jork

Największy błąd …
kiedyś udało mi się spierdolić naprawdę udany związek.

Najgorsza moja cecha …
brak punktualności

Najlepsza moja cecha …
brak punktualności

Bałbym się …
jakby grając dla 20 000 ludzi złamał mi się gryf do gitary

Przyszłość muzyki to …
kombinacje, wariacje, mieszanki mniej i bardziej wybuchowe

Zawsze myślę …
Ja nie zawsze myślę

Zapraszam na:
http://www.facebook.com/livingonvenus
http://www.myspace.com/livingonvenus
oraz
http://www.facebook.com/pages/Clark-Kent/141543229261873
  • Kamil Durski
  • Krzysztof Szajda
  • niedziela, 21 sierpnia 2011