Hubert Gasiul

Współpracował, nagrywał i występował na koncertach z takimi artystami jak Dezire, Sidney Polak, Kasia Cerekwicka, Roan, Tom Horn, Mrs.Plastic, Sebastian Makowski, Upside Down, Schizma, Lsd, Kamasutra, Stereo, Urszula, Ryszard Sygitowicz, Grzegorz Markowski, Małgorzata Ostrowska, Krzysztof Kiliański, Artur Gadowski, Gabriel Fleszar oraz Patrycja Markowska na stałe gra w zespole Wilki oraz z Anią Rusowicz.

Nie zostałbym muzykiem gdyby nie …

Rodzice – ludzie, którzy mnie dostrzegli i to że lubię grać.

Gdybym nie robił tego co aktualnie robię byłbym …
zawsze się nad tym zastanawiałem, może aktorem..?

Największy wpływ wywarło na mnie …
wychowanie.

Pierwsze pieniądze zarobiłem …
zbierając maliny na polu wujka Jurka.

Inspiruje mnie …
inspirują mnie ludzie, szczególnie ciekawi.

Pierwszy koncert na którym byłem …
chyba Oddział Zamknięty.

Największe znaczenie ma dla mnie …
drugi człowiek.

Wydałbym ostatnie pieniądze na …
wino i paczkę fajek. Skoro ostatnie to co mi tam...

Mój pierwszy instrument …
gitara Defil i pianino Lubin, później perkusja Amati.

Moja dewiza życiowa to …
„jak masz miękkie serce musisz mieć twardą dupę”
czy jakoś tak.

Płyta, którą kupiłem ostatnio …
Grand Funk Railroad

Nie wyobrażam sobie dnia bez …
powiedzenia jakiejś głupoty.

Musze przyznać, że …
wkurzają mnie urzędy i papiery (trochę na czasie).

Mój muzyczny ideał to …
nie mam takiego.

Recepta na sukces … 
wg mnie nie ma recepty, ale warto próbować, pracować i nagle może sie okazać ze samo przyjdzie a jak nie to wiedza i wysiłek nie pójdą na marne.

Film wszechczasów …
„Lot nad kukułczym gniazdem”.


Książki, które ostatnio kupiłem …
biografia Janis Joplin.

Najchętniej podróżuję …
najchętniej i najszybciej – samolotem.

Najlepiej wypoczywam …
wśród przyjaciół, np. w lesie.

Najważniejszy zespół w historii muzyki …
Led Zeppellin i The Beatles.
 
Muzyka, której nie znoszę …
nadęty pseudo alt o niczym.



Nie rozstaje się z …

myślami.

W telewizji słucham …
zachodnich programów muzycznych, najchętniej live.

Wymarzone miejsce na wakacje …
 Alpy zimą.

Największy błąd …
Z pewnością jest taki, ale wole się nie zagłębiać.

Najgorsza moja cecha …
chciałbym żeby inni czuli tak jak ja.

Najlepsza moja cecha …
nie wiem.

Bałbym się …
wojny i przemocy.

Przyszłość muzyki to …
No właśnie sam jestem ciekaw. Podejrzewam, że będą to powroty do korzeni i tak w kółko.

Zawsze myślę …
o tym ze przemijamy.


Zapraszam na:
http://www.hubertgasiul.rox.pl/
oraz
http://www.myspace.com/ikamuzyka

  • Hubert Gasiul
  • Krzysztof Szajda
  • piątek, 26 sierpnia 2011