Bartosz Kossowicz


Bartosz Kossowicz jest wokalistą, kompozytorem i tekściarzem
zespołu Quidam. Jest również doskonałym przykładem
wokalisty, a zarazem artysty art rockowego oddającego
siebie muzyce którą wykonuje. W przerwie od pracy
nad nowym wydawnictwem Quidam znalazł czas by pojawić
się gościnnie na płycie kanadyjskiej formacji D Project
wraz z Tonym Levinem.

Nie zostałbym muzykiem gdyby nie …

fakt że, gram z najfajniejszą pod słońcem ekipą!

Gdybym nie robił tego co aktualnie robię byłbym …
chirurgiem albo kucharzem

Największy wpływ wywarła na mnie …
walka o ludzkie życie i bezinteresowność walczących

Pierwsze pieniądze zarobiłem …

na żniwach u Pana Zygmunta

Inspiruje mnie …
ostatnio cisza

Pierwszy koncert na którym byłem …
Perfect z moim tatą

Największe znaczenie ma dla mnie …

Miłosz i Sylwia

Wydałbym ostatnie pieniądze na …
niezdrowe przyjemności

Mój pierwszy instrument …
gitara basowa Defil z dwiema strunami na jednym kluczu

Moja dewiza życiowa to …
zostawić jakiś ślad po sobie; zapamiętałem też genialną myśl Woodyego Allena „Różnica pomiędzy seksem i śmiercią polega na tym, że kiedy będziesz umierał,
nikt nie będzie się śmiać z ciebie, że robisz to sam” trafne, co?

Płyta, którą kupiłem ostatnio …
Możdżer, Myslovitz, Metheny oraz ’Granda’ Brodki, teraz mam przechlapane,
ponieważ mój 3.5 letni synek nie wyobraża sobie podróży bez utworu
"W pięciu smakach" :-)


Nie wyobrażam sobie dnia bez …
kawy!!!

Musze przyznać, że …
dzisiaj jest cholernie duszno

Mój muzyczny ideał to …
trudno powiedzieć

Recepta na sukces …
jeszcze nie znalazłem

Film wszechczasów …
nie jestem kinomanem, ale
uwielbiam polskie komedie z
czasów PRL oraz
współczesne off kino



Książki, które ostatnio kupiłem …

Jedną z podróżniczych Cejrowskiego i ‘Rock-Mann’- Wojtka Manna

Najchętniej podróżuję …
swoim autem

Najlepiej wypoczywam …
na wyjazdach z rodziną i przyjaciółmi

Najważniejszy zespół w historii muzyki …
Led Zeppelin i The Beatles- czuję po kościach, że niewiele więcej już się w muzie wydarzy

Muzyka, której nie znoszę …
rubaszne country z blond wokalistkami, oraz łomot zwany ‘wiksą’- kojarzony
z pełną przemocy, neandertalizmu i kurewstwa
dyskoteką

Nie rozstaje się z …
telefonem komórkowym

W telewizji słucham …
politycznej demagogii niestety i nie wiem jak to jest, ale kolejny raz daję się
wciągnąć w wyborczą machinę na zasadzie wyboru mniejszego zła…


Wymarzone miejsce na
wakacje …

Nowa Zelandia

Największy błąd …
bezgraniczna wiara
i zaufanie


Najgorsza moja cecha …
główna to bałaganiarstwo,
kolejna to niekonsekwencja
w wychowaniu synka -
zawsze mnie namówi na
kolejnego Hot Wheels’a


Najlepsza moja cecha …
punktualność i … chciałem napisać „cierpliwość” ale moja żona czytając
absolutnie zaprzeczyła … Ja na to: ‘zaproponuj coś’, a ona:
„Masz wiele dobrych cech ale to się do ankiety nie nadaje” ;-)))


Bałbym się …
cofnąć czas

Przyszłość muzyki to …
Moog, Rhodes, Wurlitzer, Hammond,  Ludwig, Rogers czyli wiadomo - stary
sound w nowym sosie


Zawsze myślę …
że pewnie coś mnie jeszcze fajnego spotka






Zapraszam na:
http://www.quidam.pl/

  • Bartosz Kossowicz
  • Krzysztof Szajda
  • środa, 14 września 2011