Dżej Dżej



Jacek "Dżej Dżej" Jędrzejak jest basistą, wokalistą, autorem tekstów i kompozytorem w zespołach
Big Cyc, Czarno-Czarni oraz wcześniej Rokosz.






Nie zostałbym muzykiem gdyby nie …
Slade, T.Rex i Gary Glitter 

Gdybym nie robił tego co aktualnie robie byłbym …
piłkarzem w FC Barcelonie

Największy wpływ wywarło na mnie …
audycje Piotra Kaczkowskiego w trójce

Pierwsze pieniądze zarobiłem …
operator drezyny w zakładach produkcji sklejki

Inspiruje mnie …
muzyka ,literatura ,film ,tvn24...

Pierwszy koncert na którym byłem …
Locomotiv GT

Największe znaczenie ma dla mnie …
szczerość i lojalność

Wydałbym ostatnie pieniądze na …

paczkę makaronu...

Mój pierwszy instrument …
gitara marki "Lotos"

Moja dewiza życiowa to …
"Życie ma kolor twojej wyobraźni"
"Jutro to dziś tylko, że jutro"
"Jeśli masz w życiu sęk ,zrób z niego sękacz"

Płyta, którą kupiłem ostatnio …
Hole - "Nobody's Daughter"

Nie wyobrażam sobie dnia bez …
kawy

Musze przyznać, że …
wkurwiają mnie artyści ,którzy dają dupy, żeby za wszelka cenę pokazać się
w tabloidzie lub programie śniadaniowym, taki
na przykład Nergal, który za wszelką cenę chce być gwiazdą "Życia Na Gorąco"-
to bardziej potworne niż jego teledyski...

Mój muzyczny ideał to …
Green Day

Recepta na sukces …
chora obsesja na punkcie wykonywanego zawodu

Film wszechczasów …
"Stawka większa niż życie"


Książki, które ostatnio kupiłem …
"Nazywam się Moore"- Roger Moore,
Jean Christophe Grange - "Zmiłuj się"
Cormac McCarthy -"Krwawy Południk"

Najchętniej podróżuję …
kiedy polska rzeczywistość zaczyna mi lasować dynię..

Najlepiej wypoczywam …
z rodziną w ciepłym kraju ,zawsze jest miło i bardzo wesoło

Najważniejszy zespół w historii muzyki …
Black Sabbath i Bob Marley

Muzyka, której nie znoszę …
doom metal..

Nie rozstaje się z …
z komórką

W telewizji słucham i ogladam …
Rodzine Soprano, Mentalistę, Walkę o tron, Rodzinę Borggiów

Wymarzone miejsce na wakacje …
podobno Tajlandia

Największy błąd …
wsypanie paczki chilli do sosu bolongese

Najgorsza moja cecha …
chrapanie

Najlepsza moja cecha …
chrapanie

Bałbym się …
wysłać psa na wakacje do Chin

Przyszłość muzyki to …
koncerty na żywo

Zawsze myślę …
  • Dżej Dżej
  • Krzysztof Szajda
  • czwartek, 15 września 2011