Piotr "Bobig" Lis

Perkusista zespołu The Natural Born Chillers, który koncertuje oraz występuje na największych festiwalach muzycznych tego kraju tj. Coke Live Music Festival czy Heineken Open’er Festival.
W przerwach pomiędzy trasami wspólnie z resztą NBC gra na żywo muzykę z pogranicza klubowej i alternatywnej do spektaklu szokującej sztuki Bernarda Marie-Koltesa wyreżyserowanej przez Radosława Rychcika z teatru im. Stefana Żeromskiego w Kielcach pt."Samotność Pól Bawełnianych". Swoją niekonwencjonalną interpretacją zdobyła uznanie wielu znawców sztuki nie tylko w Polsce lecz również była oklaskiwana za oceanem, gdzie niejednokrotnie była już wystawiana.


Nie zostałbym muzykiem gdyby nie

The Ramones!

Gdybym nie robił tego co aktualnie robie…
gotowałbym obiady dla znajomych.

Największy wpływ wywarło na mnie …
The Ramones (gdy byłem mały), Efterklang (w tej chwili), co będzie jutro - zobaczymy...

Pierwsze pieniądze zarobiłem …
grając z pierwszym zespołem dwudziesto minutowy "koncert" dla Ostrowskiego Centrum Kultury w parku miejskim.
 
Inspiruje mnie …

inspirują mnie Wszyscy którzy tworzą cos czego wcześniej nie widziałem, lub nie słyszałem.

Pierwszy koncert na którym byłem …
Rokosz w MCK jak miałem jakieś 2 latka, następnie Kobranocka w Jarocinie jak miałem jakieś 4 (z tego nawet cos pamiętam)

Największe znaczenie ma dla mnie …
kontakt z ludźmi.

Wydałbym ostatnie pieniądze na …
dobrą imprezę z przyjaciółmi.

Mój pierwszy instrument …
stary werbel bez sprężyn, ale miał naciąg z naturalnej skory...

Moja dewiza życiowa to …
"Nieśmiertelność jest bardzo łatwa do osiągnięcia. Wystarczy nie umierać." W. A.

Płyta, którą kupiłem ostatnio ...
Broken Social Scene "Forgiveness Rock Record" i Efterklang "Magic Chairs"

Nie wyobrażam sobie dnia bez …
tostów.

Musze przyznać, że …
jestem mistrzem w robieniu tostów.

Mój muzyczny ideał to …
dEUS, Queens Of The Stone Age, Soulwax, Nine Horses i kilka innych w zależności od nastroju.

Recepta na sukces …
osobisty - robić to co sie kocha. komercyjny - nie mam bladego pojęcia...

Film wszechczasów …
The Royal Tenenbaums (lub inny film Wes'a Anderson'a) ... ... i STAR WARS ( IV - VI) !!!

Książki, które ostatnio kupiłem …
album Alison Jackson "Confidential"

Najchętniej podróżuję …
własnym autem. Ważne aby było bardzo ciepło!!!

Najlepiej wypoczywam …
w ciepłym miejscu z przyjaciółmi.

Najważniejszy zespół w historii muzyki …
The Beatles | The Rolling Stones | The Ramones (kolejność przypadkowa)

Muzyka, której nie znoszę …
wszystko z Vivy i Mtv.

Nie rozstaje się z …
telefonem, ponieważ jest tez odtwarzaczem muzyki!

W telewizji oglądam …
TVP Kultura, Allo Allo, Mad Men, Soprano Family.

Wymarzone miejsce na wakacje …
zawsze Hiszpania.

Największy błąd …
pewnie niejeden jeszcze przede mną...


Najgorsza moja cecha…

brak poczucia czasu     


Najlepsza moja cecha…

brak poczucia czasu


Bałbym się …

gdyby Kaczyński wygrał...


Przyszłość muzyki to …

NBC !!! :)

Zawsze myślę …
co napisać po tych „...”


Zapraszam na:
http://www.myspace.com/thenaturalbornchillersosterdam

  • Piotr "Bobig" Lis
  • Krzysztof Szajda
  • piątek, 23 września 2011