Bartek Królik

Muzyk, wokalista, kompozytor, producent, aranżer, basista i wiolonczelista. Współzałożyciel grupy Sistars. Współtworzy z Markiem Piotrowskim duet producencki o nazwie PLAN B, a od roku 2007 jest członkiem zespołu Łąki Łan. Współpracował z takimi artystami jak: Sistars, Bracia, Natalia Kukulska, Agnieszka Chylińska, Blenders, Wojtek Pilichowski, Grzech Piotrowski, Tede, Numer Raz, O.S.T.R., Poluzjanci, Sokół & Pono, Łąki Łan.

Nie zostałbym artystą gdyby nie …

pasek od spodni mojego taty :)

Gdybym nie robił tego co aktualnie robię byłbym …
kucharzem

Największy wpływ wywarło na mnie …

"hi hi" Michaela Jacksona

Pierwsze pieniądze zarobiłem …
rozwieszając plakaty

Inspiruje mnie …
przyroda

Pierwszy koncert na którym byłem …

przespałem na trawie

Największe znaczenie ma dla mnie …
żeby moi bliscy byli szczęśliwi i bezpieczni

Wydałbym ostatnie pieniądze na …
świeży chleb z masłem

Mój pierwszy instrument …

Yamaha PSS 270

Moja dewiza życiowa to …
obecnie "co da jeż, do jeża wraca"

Płyta, którą kupiłem ostatnio …
Raphael Saadiq - Stone Rollin'

Nie wyobrażam sobie dnia bez …
świeżego wyciskanego soku


Musze przyznać, że …
starzeję się, ale lubię to !

Mój muzyczny ideał to …
Fryderyk Chopin

Recepta na sukces …
Bądź sobą.

Film wszechczasów …
Food Matters

Książki, które ostatnio kupiłem …
Janusz Świtaj "12 oddechów na minutę"

Najchętniej podróżuję …
pociągiem

Najlepiej wypoczywam …
w głuszy

Najważniejszy zespół w historii muzyki …
The Beatles

Muzyka, której nie znoszę …
właściwie nie istnieje

Nie rozstaje się z …
telefonem... niestety :(

W telewizji słucham …

jaka będzie jutro pogoda

Wymarzone miejsce na wakacje …

dalej Nowa Zelandia, a bliżej Bretania

Największy błąd …
2 + 2 = 4

Najgorsza moja cecha …
obżarstwo

Najlepsza moja cecha …
nie gadam głupot

Bałbym się …
dzikiego węża

Przyszłość muzyki to …
zagadka

Zawsze myślę …
o mojej rodzinie



Zapraszam na:

http://www.myspace.com/bartekkrolik
  • Bartek Królik
  • Krzysztof Szajda
  • piątek, 21 października 2011