Przemysław Patyk

Wokalista, gitarzysta zajmujący się muzyką zarówno pod względem organizacji jak i tworzenia własnych kompozycji. Wcześniej był wokalistą i gitarzystą założonego przez siebie zespołu rockowego. Aktualnie tworzy własne piosenki pod pseudonimem Teddy Picker w akustycznych aranżacjach.
Materiał z EP'ki pt. „the air at night” jak sam określa "to 5 do bólu prostych piosenek, które powstały na przestrzeni ostatnich dwóch lat głównie nocami lub podczas podróży."

Nie zostałbym muzykiem gdyby nie …

Nie jestem muzykiem. Robię tylko swoje proste piosenki.

Gdybym nie robił tego co aktualnie robię byłbym …
tym samym człowiekiem jednak czułbym mniejsze spełnienie.

Największy wpływ wywarło na mnie …
Wszystkie nieprzyjemne sytuacje z mojego życia.

Pierwsze pieniądze zarobiłem …
Pracując w jednej z sieci odzieżowych.

Inspiruje mnie …

Jeśli chodzi o muzykę to głównie John Frusciante i Glen Hansard jednak inspiracji muzycznych jest znacznie więcej. Co do innych to lubię obserwować co się dzieje dookoła mnie zatem często inspiracją są ludzie i podróże.


Pierwszy koncert na którym byłem …
Jeśli dobrze pamiętam to w wieku kilku lat koncert Czerwonych Gitar.

Największe znaczenie ma dla mnie …

Rodzina i miłość.


Wydałbym ostatnie pieniądze na …

Bilet na ciekawy koncert.


Mój pierwszy instrument …
Keyboard, na którym nigdy nie nauczyłem się grać.

Moja dewiza życiowa to …

„Nie ma boga.”


Płyta, którą kupiłem ostatnio …

Arctic Monkeys – Suck it and see


Nie wyobrażam sobie dnia bez …

Bez kawy i słuchania muzyki


Musze przyznać, że …

Dziwnie mi się odpowiada na niektóre pytania.


Mój muzyczny ideał to …
John Frusciante


Recepta na sukces …

Nie poddawać się?

Film wszechczasów …

Ciężko wybrać jeden więc nie będę przylepiał takiej metki.



Książki, które ostatnio kupiłem …

Czas, który mógłbym poświęcić na czytanie książek poświęcam na słuchanie jeszcze większej ilości muzyki.

Najchętniej podróżuję …

Samolotem.

Najlepiej wypoczywam…

Podróżując i słuchając muzyki.



Najważniejszy zespół w historii muzyki …

The Beatles


Muzyka, której nie znoszę …

Nie ma takiej, której bym nie znosił – ewentualnie dźwięk budzika nad ranem.


Nie rozstaje się z …

Telefonem oraz odtwarzaczem mp3.


W telewizji słucham …
Telewizję oglądam tylko jak leci 'Kevin sam w domu” na Polsacie w święta.

Wymarzone miejsce na wakacje …

Jakaś egzotyczna wyspa lub góry.


Największy błąd …

Mówić nieprawdę.


Najgorsza moja cecha …

Za dużo rozmyślam.


Najlepsza moja cecha …
To pytanie nie do mnie.

Bałbym się …

Zostać sam na starość


Przyszłość muzyki to …

Łączenie ze sobą różnych stylów, ciągłe poszukiwanie, zero ograniczeń.


Zawsze myślę …

Najpierw o innych potem o sobie.


Zapraszam na:
teddypicker.bandcamp.com
  • Przemysław Patyk
  • Krzysztof Szajda
  • piątek, 21 października 2011